CANVIS, DEVOLUCIONS I CANCEL·LACIONS

Política de devolució de matalassos

Tens 100 dies des de la data de lliurament per a retornar el teu matalàs Natural Vida. Pel fet que el teu cos pot trigar un temps a adaptar-se al nou matalàs, requerim una prova mínima de 21 dies. 

Per què un període d'adaptació?

La veritat és que la majoria dels matalassos no s’adapten adequadament a la forma natural del teu cos. Llavors, al llarg dels anys, el teu cos es va acostumant a un suport inadequat i s’ha vist obligat a anar adaptant-se a aquesta postura.

A causa d’aquesta postura adoptada, el teu cos no està acostumat al veritable descans que et proporciona el teu nou matalàs Natural Vida. És com si el teu cos ara s’anés adaptant lentament i torna a un estat més equilibrat. Pot portar algun temps però, confia en nosaltres, val la pena.

El període d'adaptació

Per a molts, els nostres matalassos són amor al primer somni, però algunes persones, necessiten uns dies perquè el seu cos s’adapti completament al matalàs.

No et preocupis, això és totalment normal. A mesura que el teu cos es vagi adaptant experimentaràs el millor somni de la teva vida.

Estàs impedint la comoditat del teu matalàs?

L’ús de llençols o un protector de matalàs que no sigui prou elàstic pot crear un efecte de tambor que evita que el teu cos s’adapti correctament al matalàs. 

Assegura’t que la roba de llit que s’interposa entre tu i el teu matalàs tingui un estirament excepcional.

Per a sol·licitar un canvi de producte, el client ha de contactar amb atenció al client dins dels 14 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda.

Per raons de salut i higiene no s’acceptaran productes que hagin estat desprecintades o utilitzats després del lliurament, de tal manera que hauran d’estar en perfecte estat i en les mateixes condicions en les quals van ser rebuts.

En cas que el client rebi un producte equivocat o en mal estat, o en cas de pèrdua o danys de productes per part de l’empresa de transport, el client podrà sol·licitar la seva devolució i/o reposició, en el termini de dos mesos des del lliurament d’aquest.

En tal cas, ens comprometem a assumir els costos d’enviament de la devolució, ens encarregarem de recollir el producte defectuós i/o restituir el producte que manca per un altre producte idèntic sense cost addicional per al client.

La roba de llit, els coixins, les bases entapissades, capçals, i els canapès abatibles o fixos no tenen ni canvi ni devolució.En cas de devolucions, les despeses d’enviament i recollida correran per compte del client. No s’acceptaran en cap cas enviaments a ports deguts.En cas que el producte a canviar tingui un preu major a l’anteriorment comprat, el client haurà d’abonar la diferència del valor.

Si per contra, el nou producte té un preu menor a l’anteriorment comprat, no es retornarà la diferència de l’import en efectiu, sinó que es realitzarà en forma de xec regal per a utilitzar en la seva pròxima compra.Per a gestionar qualsevol tipus de devolució o canvi de productes comprats en https://naturalvida.es el client ha de posar-se en contacte amb el nostre servei d’Atenció al Client per mitjà de l’el nostre servei postvenda, per correu electrònic: hola@https://naturalvida.es o bé a través del telèfon +34 687 583 098, l’horari d’atenció del qual al públic és de: 8-14h de Dilluns a Divendres.

El client haurà d’indicar-nos el número de comanda i li direm exactament tots els passos a seguir.L’informem també que no acceptarem canvis o devolucions que no hagin estat prèviament comunicats per les vies indicades.

El client podrà cancel·lar la comanda sense cap càrrec i sense aportar cap raó, havent de contactar al més aviat possible amb atenció al client a través del nostre servei postvenda o en el telèfon: +34 687 583 098, o a través de la següent adreça de correu electrònic: hola@https://naturalvida.es.

Si la comanda no ha sortit dels nostres magatzems, el cancel·larem sense problema, però si la comanda ja està de camí, haurem d’esperar a rebre’l de tornada i una vegada confirmada la recepció d’aquest, es retornarà l’import del producte menys les despeses d’enviament i la devolució serà portada en la mateixa forma de pagament utilitzat en la compra.

EL PROPIETARI es reserva el dret d’efectuar, sense previ avís, les modificacions que consideri oportunes en la Web, podent canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que es prestin a través d’aquesta, com la forma en la qual aquests apareguin presentats o localitzats.

Encara que EL PROPIETARI posarà els seus majors esforços a mantenir actualitzada i lliure d’errors la informació continguda en la Web, no ofereix cap garantia respecte de la seva exactitud i posada al dia. Tampoc està garantida l’obtenció de cap resultat o fi concreta, per la qual cosa l’accés i utilització de la Web, és d’exclusiva responsabilitat dels usuaris i clients.

Servei Postvenda

Natural Vida compta amb un equip de professionals especialitzats en sistemes de descans a la seva sencera disposició per a solucionar qualsevol problema o resoldre qualsevol dubte que pugui produir-se després de la recepció de la seva comanda.

Garantia Natural Vida

ACCIONS LEGALS

EL PROPIETARI perseguirà l’incompliment d’aquestes Condicions d’Ús, així com qualsevol utilització indeguda de la Web o dels seus continguts, les infraccions dels drets que li corresponguin a ella o als seus llicenciadors, especialment els de Propietat Intel·lectual i Industrial, exercitant totes les accions, civils i penals, que li puguin correspondre en Dret.

Abrir chat
1
💬 ¿En qué te podemos ayudar?
Hola! Bienvenido a Natural Vida
¿En qué podemos ayudarte?